Для визначення рівня сформованості творчих здібностей потрібно уважно прочитати наведені нижче пункти і проти кожного з них поставити слово "так", якщо твердження збігається з думкою про себе, або "ні", якщо не збігається.
№ питання | Питання | Так | Ні |
1 | Як правило, я легко пристосовуюсь до людей, ідей і умов. | ||
2 | Мені подобається розв'язувати типові, стандартні задачі. | ||
3 | Мені здається, що я з більшим бажанням створював би чи конструював нове, ніж поліпшував чи удосконалював старе. | ||
4 | У більшості випадків я дію самостійно, без допомоги та підказок друзів чи старших. | ||
5 | Звичайно я обачливий, коли маю справу з колективом. | ||
6 | Ніколи не намагаюся змінити взаємостосунки з товаришами . | ||
7 | Нерідко я утримувався від висування ідей, пропозицій, хоч мав їх. | ||
8 | Мені часто вдається знайти нестандартні, оригінальні розв'язки задач. | ||
9 | Мені подобається, коли відбувається швидка зміна різних видів діяльності. | ||
10 | Для мене характерне прагнення реалізувати одночасно кілька ідей, вирішувати разом кілька проблем. | ||
11 | Нерідко я вступаю в суперечку з ровесниками або старшими. | ||
12 | Як правило, я легко згоджуюсь і підкоряюсь колективній думці. | ||
13 | У мене часто виникають оригінальні ідеї. | ||
14 | Мені подобається виконувати роботу за розробленим планом, схемою, інструкцією. | ||
15 | Я завжди охоче поширюю, пропагую нові ідеї. | ||
16 | Я буду виконувати роботу по-новому, хоча знаю, що мене можуть не зрозуміти товариші, старші. | ||
17 | Я звичайно працюю без суттєвих змін, відхилень від рекомендацій, що дають учителі, батьки . | ||
18 | Мені нерідко доводилось виправдовувати свої дії інструкціями, правилами, рекомендаціями, авторитетами. | ||
19 | Мені подобається виконувати завдання дослідницького характеру. | ||
20 | Я завжди відстоюю свою точку зору. |
Інструкція з обробки даних анкетування: номери запитань анкети записуються у вигляді двох стовпчиків
За кожну відповідь «так» на запитання 3,5,8,9,10,11,13,15,16,19 і відповідь «ні» на запитання 1,2,4,6,7,12,14,17,18,20 виставляють 2 бали. Результати додаються. Ступінь сформованості творчих здібностей визначається так: якщо набрано від
40 до 32 балів, то цей рівень дуже високий,
32-26 - високий,
26-12 - середній,
12-6 - низький,
6-0 - дуже низький.